środa, 20 sierpnia 2014

druga notka tego samego dnia

No cóż to już druga notka tego samego dnia, ale mam news'a. Co prawda starego ,ale..... Nie wiem czy wszyscy widzieli,ale w nr.9 nowego Twist'a był plakat z R5. Ta gazeta jest niby z września z września, ale ja tego nie ogarniam. kupiłam ją jakieś dwa tygodnie temu, nie całe.... Kosztowała ona 4.50 i jest jeszcze dostępna w niektórych sklepach. Jak mi się udało ją kupić dostałam napadu radości i własna przyjaciółka się mnie wyparła, bo zaczełam krzyczeć skakać na całą moją miejscowość, że ,,,MAM PLAKAT Z R5!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!'' i tak w kółko :). Szczerze nie mogłam trafić wcześniej na taki plakat więc sięstrasznie z niego ucieszyłam. Pare dni później ukazał się również plakat z Ross'em , ale w innej gazecie. A wracając do Twista, jest tam ich stare zdjęcie, ale fajnie, że chociaż takie.... A wy trafiłyście na jakieś plakaty z R5? Jak tak to jakie, kiedy i gdzie? Bo chce mieć ich więcej

4 komentarze:

  1. jest jeszcze plakat R5 w fan clubie wrześniowym
    zapraszam też na mojego bloga: http://raura-forevertogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Plakat z Rossem???????????????W jakiej gazecie??????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  3. sory ale nie pamietam chyba bravo eiem, że kosztowała w 2,50

    OdpowiedzUsuń
  4. W nowym fub clubie i twiscie sierpniowym w marcowym fancubie 2 w bravogirl jeden z lutego drugi z maja czerwca

    OdpowiedzUsuń