niedziela, 20 lipca 2014

Zwiastun 13

-Gdzie ja do chlery jestem?!?!?!??!?



-Chłopaki koniec tego głupiego żartu wypuście mnie stąd !!!!!!


- Już wstałeś mój misiaczku? Casi twój pysiaczek już wstał!!!!!

- Ell mamy wolną chate!!!!!!
-Super to co robimy?
- Może...
-Pogadamy potrzebuje twojej rady w sprawie.........

-Co chcecie z nami zrobić?


-Wyjdź za mnie!!!!!



-Pomocy!!!!!! 

-Stąd nie ma ucieczki. Jesteśmy tu sami i jak chcesz opuscić kiedyś ten budynek musisz robić to co ja chcę. Więc...../ Musisz spełniać każda moją zachciankę i lepiej, żebyś dobrze to robił........

- Ross daj spokój jesteśmy od nich silniejsi, a nie możemy się stąd uwolnic?
- Ale ja nie uderzę kobiety......
-To trzeva uciec zanim nas zgwałcą!!!!!
- Jak to zgwałcą przecież....
-Jedna mi to delikatnie zasugerowała




To taki mały zwiastun, a rozdział pojawi się jeszcze dziś. Ostatnio nie mam czasu, bo  rano zajmuje się siostrą, a popołudniu biegam i chce trochę odpocząć. Więc piszcie co sądzicie  o zwiastunie  w komach...........

1 komentarz: