niedziela, 28 grudnia 2014

Pilne

Drogie panie i panowie śmiem wszech i wobec ogłosić że od dnia dzisiejszegobędą mi pomagały dwie wspaniałe duszyczki.
Blue Lynch
I
Zyzia
Obie zgodziły się ze mną współpracować przez to mamy nadzieje, że rozdziały będą pojawiać  się częściej. Postanowiłam poprosić o pomoc by was nie zawodzić a te dwie osóbki skazały się tym na mnie. Mam nadzieję, że dadzą radę ze mną wytrzymać.  :-*
Wasza Niepozorna.
Rozdział pod spodem, a next w krótce. Dla osoby która zgadnie co się wydarzy między raurą przedpremierowo rozdział.

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że możliwe iż rozdziały będą częstsze :)
    Czekam na nexta z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raura pójdzie do łóżka!!! xD
    Zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Łóżko byłoby za proste... No chyba, że serio :P
    Rozwalą chałpę! Hah!
    Wytrzymają z tobą ;) Ja wytrzymuję to ona też dadzą radę
    Pozdrowienia dla tych dwóch i powodzenia <33
    Czekam na rozdział! Wiesz, że jestem niecierpliwa?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń