wtorek, 7 czerwca 2016

Ważne

Od jakiegoś czasu próbuje napisać rozdział niestety nie skutecznie. Chciałabym powrócić i zakończyć tą historię, ale nie wiem kiedy to nastąpi. Myślę, że w wakacje powinno pojawić się zakończenie.
Założyłam nowego bloga :
http://naszswiat-ksiazkoholicy.blogspot.com/
i mam szczerą nadzieję, że uda mi się go prowadzić godnie i zyska rozgłos. Dlatego daję wam linka i zapraszam serdecznie :D Będę strasznie szczęśliwa jeśli moje stare xD czytelniczki go odwiedzą i zostawią po sobie jakiś ślad, a także i osoby nowe, które dopiero odkryły mój blog będę odwiedzać nową stronkę ;)



Do napisanie 
Niepozorna, a od teraz 
Blackberry 
 offline xD


1 komentarz:

  1. Świetny blog bardzo fajnie piszesz trafiłam tutaj przez przypadek niedawno skończyłam wszystko czytać. Mam nadzieję że nie zostawisz tego bloga tylko go dokończysz. Będę regularnie tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń