poniedziałek, 21 grudnia 2015

Wielki powrót

Ludziska wielkie sory, że od dawna nic się nie pojawiło, ale... no właśnie ale. Jestem w liceum, mam sporo nauki co za tym idzie mało czasu. Nie oszukujmy się jestem typową kujonicą lubiącą książki i różne dodatkowe zajęcia. Ten blog powstał z powodu wolnego czasu (m.in.). Jestem nauczona, a racej przyzwyczajona mam zawsze jakieś zajęcie. Więc.. stałam się ulubienicą nauczycieli (co jest nawet fajne :D ) Ale dają mi oni mnóstwo zadań plus od jakiegoś miesiąca chodze na boks!!! Modelką nie jestem więc postanowiłam o siebie zadbać i pokazać że mam coś więcej niż tylko mózg, ale ok bo odchodzę od sprawy. Gdy weszłam na bloggera po jakiś 2 miesiącach bo chyba tyle minęło od ostatniego posta to się przeraziłam. Wyświetlenia stoją praktycznie, ubyło mi 2 obserwatorów (niby co tam, ale dla mnie to dużo!!) Więc moje postanowienie noworoczne to dokończenie tego bloga!!! Więc ogłaszam wszem i wobec, że Louise Noir znana jako Niepozorna powraca do życia. I w związku z tym, mam prośbe dla tych, którzy ze mną zostali. Pomóżcie mi rozgłosić bloga, bo wiem, że niektórzy o nim zapomnieli, a chciałabym może nie tyle zyskać nowych czytelników, z których bym się cieszyła, ale i starych czytaczy, których mimo wszystko bardzo, ale to bardzo ceniłam i kochałam :D Za czytanie tych brudów xD czy wyrażanie swojej opinii. Pozdrawiam wszystkie panie czytające mojego bloga oraz tą garstke płci męskiej bo wiem, że i wy się  pojawialiście chłopcy - mężczyźni.

KOLEJNY ROZDZIAŁ JESZCZE DZIŚ !!!!!
W ŚWIĘTA NADRABIAM ZALEGŁOŚCI ;)

PS. ROZGŁAŚNIAJCIE BLOGA!!!! (na innych blogach, fb i tych bzdetach ;) )

Wasza Niepozorna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz